Cena brutto: 543,66 zł
NOWY ORBITROL OSPC 80 OR
Numery porównawcze: OSPC-80-OR ; OSPC80OR ; 150N2159
Orbitrol 80 z systemem OR (OPEN CENTER REACTION)
Podczas gdy kierownica stoi olej cały czas krąży w układzie i idzie na przelew, pompa pracuje ale jest
odciążona. Naciski na koła spowodowane nierównością terenu przenoszone są na kierownicę.
Orbitrol OSPC 80 Or przeznaczony do hydraulicznego sterowania układem kierowniczym w ciągnikach
rolniczych, wózkach widłowych, koparkach , kombajnach i maszynach budowlanych.
Wszędzie tam, gdzie nierówności terenu powinny być wyczuwalne na kierownicy, taki wymóg jest na
przykład w ciągnikach sadowniczych, które jeżdżą między delikatnymi pryzmami. Operator czując na
kierownicy, że wjeżdża na pryzmę ma czas na redukcję toru jazdy, zapobiegając zniszczeniu upraw.
Na innych aukcjach posiadamy szereg akcesoriów do naszych orbitroli:
DROGI KLIENCIE PRZECZYTAJ TO ZANIM KUPISZ ORBITROL:
Orbitrol jest bardzo precyzyjnym i ważnym dla bezpieczeństwa ruchu urządzeniem, niestety na rynku jest
wiele taniego towaru z chin który na pierwszy rzut oka wygląda tak samo ale mało precyzyjne wykonanie
uniemożliwia prawidłową jazdę i pracę z ciągnikiem. Nie polecamy najtańszych orbitroli, z niepewnych
źródeł, od sprzedawców którzy nie mają doświadczenia w sprzedaży tego typu urządzeń.
TYLKO U NAS!!! Specjalna, wzmocniona i bardziej precyzyjnie wykonana konstrukcja zapewnia idealną
pracę bez przecieków, bez szarpania kierownicą i co najważniejsze bardzo lekkie i płynne sterowanie
nawet w bardzo obciążonych pojazdach.
Każdy orbitrol wysyłamy razem z instrukcją podłączenia przewodów hydraulicznych, zapewniamy
również pełne wsparcie techniczne przy doborze odpowiedniego orbitrola oraz przy montażu.
Orbitrol produkowany jest w europie, pochodzący z pewnego źródła, posiada dwa lata gwarancji.
Sprzedajemy ponad 200 orbitroli w miesiącu, kupujesz sprawdzony towar od pewnego sprzedawcy.
Nasze orbitrole umożliwiają kierowanie nawet przy awarii ciągnika lub pompy, bardzo się to przydaje
w sytuacjach awaryjnych np. podczas holowania.
RYSUNEK TECHNICZNY: OGÓLNE DANE TECHNICZNE:
Przyłącza: P , T , A , B gwinty wewnętrzne [BSP]: 1/2"
Mocowanie kolumny kierownicy: 4x śruba M10 - 16mm
Ustawienie zaworu przelewowego: 160bar
Objętość geometryczna: 80cm3/obr.
Zalecany przepływ oleju w układzie: od 6 do 10L/min.
SCHEMAT HYDRAULICZNY: