Nowe Produkty
-
-
Cylinder dwustronny o skoku 1000mm, Średnica wewnętrzna tłoka 50mm, średnica tłoczyska 28mm....601,10 zł Cena
-
Cena brutto: 522,75 zł
NOWY ORBITROL OSPC 200 LS
Numery porównawcze: OSPC-200-LS ; OSPC200LS ; 150-1234
Orbitrol 200 z systemem LS (LOAD SENSING) podczas gdy kierownica stoi, przepływ oleju przez orbitrol
jest zamknięty, orbitrol trzyma wtedy ciśnienie w układzie. System LS daje sygnał do pompy za każdym
razem gdy następuje ruch kierownicą.
Przeznaczony do hydraulicznego sterowania układem kierowniczym w ciągnikach rolniczych, wózkach
widłowych, koparkach , kombajnach i maszynach budowlanych, które posiadają pompę wspomagania
wyposażoną w czujnik LS.
Na innych aukcjach posiadamy szereg akcesorii do naszych orbitroli:
DROGI KLIENCIE PRZECZYTAJ TO ZANIM KUPISZ ORBITROL:
Orbitrol jest bardzo precyzyjnym i ważnym dla bezpieczeństwa ruchu urządzeniem, niestety na rynku
jest wiele taniego towaru z chin który na pierwszy rzut oka wygląda tak samo ale mało precyzyjne
wykonanie uniemożliwia prawidłową jazdę i pracę z ciągnikiem. Nie polecamy najtańszych orbitroli, z
niepewnych źródeł, od sprzedawców którzy nie mają doświadczenia w sprzedaży tego typu urządzeń.
TYLKO U NAS!!! Specjalna, wzmocniona i bardziej precyzyjnie wykonana konstrukcja zapewnia idealną
pracę bez przecieków, bez szarpania kierownicą i co najważniejsze bardzo lekkie i płynne sterowanie
nawet w bardzo obciążonych pojazdach. Każdy orbitrol wysyłamy razem z instrukcją podłączenia
przewodów hydraulicznych, zapewniamy równiez pełne wsparcie techniczne przy doborze
odpowiedniego orbitrola oraz przy montażu.
Orbitrol produkowany jest w europie, pochodzący z pewnego źródła, posiada dwa lata gwarancji.
Sprzedajemy ponad 200 orbitroli w miesiącu, kupujesz sprawdzony towar od pewnego sprzedawcy.
Nasze orbitrole umożliwiają kierowanie nawet przy awarii ciągnika lub pompy, bardzo się to przydaje
w sytuacjach awaryjnych np. podczas holowania.
RYSUNEK TECHNICZNY:
OGÓLNE DANE TECHNICZNE:
Przyłącza: P , T , A , B gwinty wewnętrzne [BSP]: 1/2"
Mocowanie kolumny kierownicy: 4x śruba M10 - 16mm
Ustawienie zaworów: przelewowy 160bar , szokowe 240bar
Objętość geometryczna: 200cm3/obr.
Zalecany przepływ oleju w układzie: od 16 do 24L/min.
SCHEMAT HYDRAULICZNY: